Living with Marla

What could happen when you're always around I'd name it Marla?

Alltså.

Kategori:

 

Jag vet inte vem det är som slösar mest tid av oss egentligen.

Jag som öppet försvarar det jag står för och verkligen tycker om, trots idioter.

Eller du som letar dig in på bloggen för att se om du har fått något svar eller inte, och sedan inte vågar stå för vad du säger iom att du är såpass feg att du inte ens kan säga vem du är.


 

Sorry you're not a winner
With the air so cold and a mind so bitter

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Att du slösat tid på mig är väll det roligaste? Att du ens lägger ner energin på att bry dig om någon som är helt främmande för dig. Det är nästan skrattretande att du lyfter fram mig i din blogg. Kan tillägga att jag inte känner dig, jag känner ingen i Marla. Ditt bekräftelsebehov är däremot underhållande. Sök professionell hjälp för det där, för det krävs nog starka mediciner för att du ska kunna må bra :)

    Svar: Spelar ingen roll om personen är främmande, Jag försvarar mig alltid mot idioter som uppenbarligen inte har någon koll på läget. Du sitter och säger att du inte känner någon av oss, Och sedan gör personliga påhopp om att jag behöver hjälp och mediciner. Vad fan vet du om det när du inte känner mig eller någon i bandet?

    Så jag behöver medicineras för att jag vill försvara mig mot dig och dina idiotiska påhopp? Well då borde du fan medicineras med ett par kulor så du faktiskt vågar stå för det du skriver istället föatt gömma dig bakom en skärm. seriöst.

    Och mitt bekräftelse behov? Vilket bekräftelsebehov är det du talar om? Jag har inget behov om att bli bekräftad. Jag har ett behov av att försvara mig, Vilket varje liten flicka borde lära sig, så att dom kan stå emot idioter som dig som uppenbarligen inte kan komma med något bättre än att jag behöver hjälp och medicineras TROTS att du inte känner mig och inte ens har en aning om vem jag är.
    Emily

    2013-07-06 | 10:54:07
  • Anonym säger:

    DU började med påhopp. Att du inte tål kritik är en annan sak, lär dig leva med att andra kritiserar, kan du inte ta konstruktiv kritik kanske du ska lägga ner kameran & fortsätta vara den amatör du är.

    Jag anser att du har ett bekräftelsebehov, du kräver att folk ska se det jag la upp, att du vill ha folks medlidande, du vill att andra ska tycka att jag är så hemsk som faktiskt säger att du är medioker.

    Med tanke på att DU faktiskt lägger fram mig i DINA inlägg, som ger kritik, säger att du tar bra bilder men BÖR bli bättre, säger att du faktaiktIkväll behöver hjälp. Det behöver jag inte känna dig för. Alla med grund-psykologi kan göra samma koppling. Bloggen ska väll inte handla om dina problem med mig? Utan om ett band, hur det är att vara nära dem, hur allt upplevs när man är så inpå allting.. Du kan rätta mig hur mycket du vill, men du vet att jag inte har fel på de här punkterna.

    Svar: Lilla anonyma du.
    Det var du som startade allt. Du sade till mig att jag skulle lägga ner att vara bandfotograf omedelbart, för att jag inte hade bilder på alla medlemmarna i bandet live.

    "Men, kallar du dig verkligen bandfotograf? Lägg ner det! DIREKT! Blev så missnöjd över att du påstår det.. "

    Sen ändrade du dig helt och hållet när jag började försvara min sak.
    Jag är inte medioker. för hade jag bara varit där mittimellan så hade jag inte haft ett par fotografer jag har fangirlat över i många år sägandes till mig hur jävla bra jag är och att dom vill att jag skall jobba med dom. Och dom väljer bara dom bästa av de bästa.

    Jag lade upp inläggen i Request från bandet så att även dom kunde se vad du skrev och luska ut vem du är.

    Jag har läst psykologi, Och vet du vad? Inget av det du säger stämmer in på mig alls.
    denna bloggen ska handla om allting som har att göra med bandet och mig, Dvs dina inlägg till mig åker upp här med. för det är någon som går på mig. Som är en del av bandet. Och kan inte du acceptera det så borde du helt enkelt dra här ifrån.
    För du har bara återigen bevisat hur patetisk du är. Du har gått in på bloggen återigen och letat upp det här inlägget, för att se om du har fått något svar, och svarar.
    jag tror du behöver skaffa dig en bättre hobby eller ännu bättre ett jobb, Så du slipper att leta så febrilt efter någon att klaga på.
    Emily

    2013-07-20 | 19:16:13
  • Anonym säger:

    Alltså, du är skrattretande, jag påpekade snällt och fint att du tar bra bilder, men med tanke på att du kallar dig bandfotograf BÖR det vara bilder på hela bandet. Inte bara frontfigurerna. DU är medioker. Vare sig du vill eller inte.
    Men om du nu har läst på tillräckligt vet du även om att sjuka personer inte är speciellt medvetna om det själva :P du verkar ändå gilla uppmärksamheten du får av mig. Du gillar att få min uppmärksamhet & antagligen bitchar du om det till alla du kan.
    Att bandet nu vill att du lyfter fram mig har jag svårt att tro. Förstår inte varför de vill lägga fram någon som klagar på deras 'bandfotograf'. Får du nu någonsin postiva vibbar från någon, ja, självklart. Men negativitet? Varför? Jo, du är en 'attention whore'.
    Dags att se över det där?

    2013-07-22 | 11:21:39
  • Anonym säger:

    Men, sen när blev en fotograf en del av bandet? Du spelar inget instrument vad jag vet, du sjunger inte heller. Vad gör du förutom att fotar? Vad jag förstått av din blogg så är du tillsammans med en av frontfigurerna. Det gör dig till ett ligg, en flickvän. Inte en bandmedlem. Vilken relation du har till bandmedlemmarna ska kvitta, du är ändå inte en medlem. Du tillför ingenting förutom bilder. Vilket alla med en kamera kan göra. Räknas alla som har någon koppling till bandet med som medlemmar?

    Ännu mer svar på tal. Kan nog påstå att mitt arbetsliv & mina fritidsaktiviteter genererar mycket mer pengar & välmående för mig än vad dina gör för dig.
    Självklart får du försvara dig, men att du förnekar alla tydliga tecken på din/dina psykiska sjukdomar är nästan bara fel. När du börjar vara ärlig mot dig själv och accepterar att du har problem kan du börja jobba med det, förhoppningsvis kommer du en dag må bättre.

    Svar: lilla du, Jag är så mycket mer än bandfotograf.hade det inte varit för mig hade bandet inte existerat.
    Så jag är inte enbart "ett ligg" eller "flickvän" Jag är grundaren till bandet.
    Punkt slut.
    Emily

    2013-07-22 | 11:33:08
  • Greger säger:

    Okej, du är grundare, då har du del i det. Vad gjorde du i bandet i början? Hoppade du av för att fotografera eller hur gick det till? Nu blir jag väldigt intresserad av storyn.

    2013-07-22 | 16:46:42

Kommentera inlägget här: